Moje první seznámení s esencemi

26.12.2017

Moje první zkušenost s australskými květovými esencemi byla velice intenzivní a zajimavá. Okamžitě mi bylo jasné, že je to něco co mi může pomoct s věcmi, se kterými si většina lidí neví rady a posunout mě dál v oblasti osobní, rodinné či pracovní.

První esence jsem dostala po osobní konzultaci s Pavlinkou, která se esencím věnuje přes tři roky. Když se mně zeptala co budeme řešit, nejprve jsem si říkala, že nic, že vše je v pořádku, že nevím. Ale potom mi jsem si vzpoměla na jednu věc co mě hodně trápí a děje se mi pořád a přišlo mi nepochopitelné, a ať jsem dělala cokoliv nepomohlo to. Šlo o to, že se mi často stávalo, že po mě cizí lidé téměř bezdůvodně křičeli a byli na mě zlí, jakoby ze mě cítili, že se neubráním. Tak jsem zkoušela oponovat a bránit se, ale výsledek byl stejný. Někdy se to zhoršovalo a stávalo třeba třikrát za týden a situace byli čím dál absurdnější. Jednou mě Pán u váhy v obchodě seřval, že jsem si z pytlíku vytáhla jeden špatný hrozen, že zdržuji, ať si tohle dělám doma. (vedle měl druhou volnou váhu). 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky