Moje vzdělávání

23.12.2017

Jakmile jsem zjistila, co jsou esence schopné řešit a jaká kouzla se s nimi dají dělat, začala jsem posílat své klienty k Pavle, aby na sobě mohli začít pracovat a řešit své problémy touto cestou. Čím více jsem se o esence zajímala, tím více jsem s nimi chtěla pracovat a nabízet mým klientům.  Nebylo nač čekat, protože zrovna Martina Smíšková pořádala kurz  Australských esencí I. 

Na tomto semináři jsme se detailně seznámili s 1/3 esencí. Také nám Martina ukázala, jak esence určovat a pracovat s nimi. V průběhu semináře jsme meditovali a všestranně se rozvíjeli. Také jsme se naučili určování elementu (voda, oheň, země, vzduch) a jak s těmito informacemi naložit dále. 

Další informace jsem získala z knížky Australské Květové Esence z Edice Meduňka od............ . Z knih jsou k dispozici ještě knihy co napsal Ian White, ty jsou ovšem k dostání jen v anglickém jazyce. Neméně informací se dozvíte z webu Martiny Smiškové - Life direction.

Za necelého půl roku jsem absolvovala kurz Australské esence II. Tam jsme se seznámili s 2/3 esencí. A opět byl seminář proložen zajímavými cvičeními a prací na našem zdraví a osobním rozvoji. 

Úžasným zdrojem informací se pro mě stal 3 denní seminář s Ianem Whitem. ten se skládal z večerní meditace s vysokovibračními esencemi (Gaia a Solar Logos). Druhý den byl zaměřen na děti a esence. Třetí den bylo téma MENTÁLNÍ A EMOČNÍ ZDRAVÍ A AUSTRALSKÉ KVĚTOVÉ ESENCE. I tento seminář byl veden k osobnímu rozvoji účastníků. Celý seminář byl proložen numerologií a jejím využití v diagnostice a následném sestavení vhodných esencí.

Poslední část mě teprve čeká a tu vyučuje Ian. 

Dalším zdrojem informací jsou zkušenosti jednotlivých terapeutů, které vzájemně sdílíme na facebooku.

O novinkách nás skvěle informuje Martina, stejně tak ráda poradí. 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky